miercuri, 12 ianuarie 2011

Inca un an...

  Cu pasi repezi sau mai putin repezi,a trecut inca un an;un an in care am facut multe promisiuni si am implinit putin,un an in care am promis ca vom fi mai buni,mai credinciosi,mai ascultatori...dar totul a ramas la stadiul de promisiune!
  Se pare ca ne invartim intr-un cerc.An de an facem promisiuni,promitem Domnului ca vom fi diferiti,dar uitandu-ne cu atentie si cu sinceritate in viata noastra,am facut multi pasi inapoi...e usor sa tragem linii,concluzii,sa facem acest lucru an de an fara nici o urmare,fara nici o schimbare...suntem aceiasi ca si acum 4 sau 5 sau 10 ani...
  Din pacate trebuie sa realizam caci inca ne hranim cu lapte duhovnicesc,cati ani ne-ar trebuii sa ajungem sa ne hranim cu bucate tari...?
  Nu crestem spiritual,stagnam...sa privim la realitatea dinauntrul nostru,nu la ce ne-am place sa fim,sau la cat de spirituali ne credem,faptul ca ocupam un scaun in biserica,sau ca suntem membrii ne da oare dreptul sa ne numim copii ai Domnului,interesant ca de cele mai multe ori chiar ne credem...de multe ori nu e decat costumul bine pus la punct de noi!
  Unde esti Doamne azi cand urla/Talazul lumi-n jurul meu/Ai fost cu mine in vremuri bune/Te chem si acum la drumul greu/Unde esti Doamne dus cand lumea/Batjocoreste fii Tai/Cand multi crestini privesc in urma/Facand lucrarea celor rai/Te-au scos din minte si din inimi/Te-au scos din carti si din anale/Dar unde-ai mai putea Tu merge/Din insusi sanul Casei Tale...
  L-am scos pe Domnul din viata noastra si am facut loc pasiunilor cotidiene,care au pus stapanire pe viata noastra,si nimic nu ni se mai pare rau,totul tine de cultura,de traditie,ce mai conteaza cum aratam...inima conteaza,da de unde...poi exteriorul nu reflecta interiorul,sau chiar il da de gol de cele mai multe ori!Mai sunt si acei ce pun mai mare pret pe costumele lor de dumineca decat pe Duhul Sfant,suntem tot mai bine imbracati,si tot mai departe de Domnul,aratam "cool" pe dinafara si inauntru suntem putrezi...dar noi facem promisiuni an de an...ma includ si eu...in teahma asta de crestini...Doamne ai mila de noi!
  Fie ca Duhul Sfant sa ne cerceteze,sa ne transforme,sa vorbim mai putin si sa facem mai mult,si probabil ca daca continui sa vorbesc mai mult de Duhul Sfant voi fi acuzat de penticostalism...poi asta facem,este realitatea apriga;ne luptam pentru dogme,idei religioase..cand Domnu nu a vorbit decat de o Biserica Vie si Rascumparata!
  Doamne ai mila de noi pacatosii!
  Duhule Sfant cerceteaza-ne,umple-ne si "boteaza-ne"!
  Dumnezeule mai ai rabdare cu noi crestinii seculari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu